Evolution2018
Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!
Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy „Jaj, de előreszaladtunk!”, vagy azt hogy „Hol van az még?”. Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, itt van már köztünk, a piacon már használatban van. Csak egy pár példa: 6 millió honfitársunkat már bárki elérheti az interneten keresztül; közben az automatikus és lassan már öntanuló megoldások bekapcsolódnak üzleti folyamatokba. A fintech a pénzügyi világot rengeti meg először, aztán – a pénzügyi liberalizációval karöltve – alapjaiban alakíthatja át a marketing és a kereskedelmi szektort is fantáziadús megoldásokkal.
Éljen a profilozás! Hogy kell értesíteni és hozzájárulást kapni a fogyasztóktól?
A profilalkotás eddig is létező fogalom volt, hiszen az online világban működő cégek remarketing hirdetéseik, helymeghatározó appok útján – is – már évek óta profilozzák a felhasználóikat, amit most szabályozott keretek között, egyéb eszközök igénybevételével jogszerűen is megvalósíthatnak.
Kereskedői szemmel nézve, természetesen a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb módja a hozzájárulás nélkül történő profilalkotás, azonban, ha megfelelő jogalappal rendelkezünk és a célok is pontosan meghatározottak, úgy a profilozásból óriási előnyök származhatnak minden területen, legyen szó kereskedelemről, orvostudományról, oktatásról, közlekedésről, személyre szabott szolgáltatásokról.
evolution.hu